ד"ר ניבה ונגרוביץ

תפקידים: מרצה בכירה וחוקרת ברשות המחקר של מכללת לוינסקי וכן בפקולטה להנדסת תעשייה וניהול בטכניון; יו"ר ועדת האתיקה במחקר של מכללת לוינסקי.

תחום התמחות דיסיפצלינרי: חינוך טכנולוגי-מדעי; הוראת הנדסה; חשיבה מערכתית; הוראה מבוססת פרויקט; הוראה עתירת טכנולוגיה והטמעת שינוי טכנולוגי; פיתוח כלי מדידה והערכה חלופיים. בנושאים אלה פרסמתי מאמרים בכתבי עת מובילים וכן פרקים בספרים.

תחום התמחות מתודולוגי: חוקרת במתודולוגיה כמותית ומלמדת סטודנטים לתואר שני סטטיסטיקה ושיטות מחקר; מומחית בפיתוח כלי מדידה והערכה תוך שימוש בכלים סטטיסטיים מתקדמים; כמו כן בעלת ניסיון רב בתחום האתיקה במחקר החינוכי בתוך ומחוץ לכותלי בתי הספר.

הנחיית מחקרים: מנחה לעבודות גמר של התואר השני במכללת לוינסקי, ומנחה מלווה לעבודות מאסטר בטכניון.

החזון שלי כמנחה בהתמחות מחקר והערכה: המונחים שלי יכתבו מחקרים שמרגשים, מלהיבים ובעיקר מסקרנים אותם.

קישורים (באתר יהיו קישורים למאמרים הללו):

Wengrowicz, N. (2014). Teachers' Pedagogical Change Mechanism – Pattern of Structural Relations between Teachers' Pedagogical Characteristics and Teachers' Perceptions of Transactional Distance (TTD) in Different Teaching Environments. Computers & Education, 76(C), 190-198. DOI http://dx.doi.org/10.1016/j.compedu.2014.03.020

Wengrowicz, N., Dori, Y.J., & Dori, D. (2017). Meta-Assessment in a Project-Based Systems Engineering Course. Assessment and Evaluation in Higher Education, 42(4), 607-624. DOI http://dx.doi.org/10.1080/02602938.2016.1173648 .

Wengrowicz, N., Swart, W., Macleod, K., Paul, R., Dori, D., & Dori, Y.J. (2018). Students’ Collaborative Learning Attitudes and Their Satisfaction with an Online Collaborative Case-Based Course. American Journal of Distance Education (AJDE). (accepted).