קול קורא לצוותי חשיבה חדשים

הוראה קשובה

פרופ' ירון שור וד"ר תמי יחיאל

אומנויות, יצירה ושינוי חברתי

חן שפירא

הוראה והוראה

ד"ר נאוה דקל

שערים לרוח בייעוץ, טיפול ובחינוך

ד"ר פנינית רוסו נצר

צוותי חשיבה פעילים

אוריינות מדיה דיגיטלית

אוריינות מדיה דיגיטלית

ד"ר איבנה רטנר
המכללה האקדמית גורדון
אומנויות, יצירה ושינוי חברתי

אומנויות, יצירה ושינוי חברתי

חן שפירא
מכללת סמינר הקיבוצים; בצלאל – אקדמיה לאמנות ועיצוב
שערים לרוח בייעוץ, בטיפול ובחינוך

שערים לרוח בייעוץ, בטיפול ובחינוך

ד"ר פנינית רוסו-נצר
המכללה האקדמית אחוה
הורות והוראה

הורות והוראה

ד"ר נאוה דקל
מכון כרם, המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין
חינוך היסטורי בין מצוי לרצוי

חינוך היסטורי בין מצוי לרצוי

ד"ר מיכל ווסר
מכללת סמינר הקיבוצים
Loading...

צוותי חשיבה לא פעילים

דילמות בשיח היהודי בבתי ספר ממלכתיים

דילמות בשיח היהודי בבתי ספר ממלכתיים

הרב ד"ר איריס יניב
מכללת אורנים – המכללה האקדמית לחינוך
ילדוּת והמעשה החינוכי

ילדוּת והמעשה החינוכי

ד"ר נאוה דקל
המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין
התנועה של הגוף כבסיס ללמידה בגיל הרך

התנועה של הגוף כבסיס ללמידה בגיל הרך

ד"ר אלה שובל ומיכל טל,
המכללה לחינוך גופני ולספורט ע"ש זינמן במכון וינגייט

על צוותי החשיבה

צוותי החשיבה הפועלים במכון מופ"ת מהווים במה המאפשרת לערוך דיון עמיתים בסוגיות שונות בתחום תהליך ההכשרה להוראה. מגוון הסוגיות, החשיבה המשותפת והנכונות לפעול לקידום נושאים הכרוכים בתהליך ההכשרה הם המאפיינים העיקריים בעבודתם של המשתתפים – מורי מורים ובעלי תפקידים במוסדות ובארגונים בעלי זיקה למערכת החינוך בישראל. הנושאים העומדים על הפרק במסגרת זו אינם כלולים בהכרח בתכנית המחייבת, אך הם חיוניים לתהליך ההכשרה בהווה ולעבודתם הצפויה של המתכשרים להוראה במערכת החינוך ובקהילה.

צוותי חשיבה שסיימו את פעילותם: