צוותי חשיבה פעילים

זהות יהודית בחינוך הממלכתי ובהכשרת מורים לחינוך הממלכתי

זהות יהודית בחינוך הממלכתי ובהכשרת מורים לחינוך הממלכתי

הרב ד"ר איריס יניב
מכללת אורנים – המכללה האקדמית לחינוך
פדגוגיה מתבוננת

פדגוגיה מתבוננת

פרופ' עפרה מייזלס
אוניברסיטת חיפה
חינוך לרב-תרבותיות בעידן הדיגיטלי

חינוך לרב-תרבותיות בעידן הדיגיטלי

ד"ר איליין חוטר
תלפיות – המכללה האקדמית לחינוך חולון
הרב ד"ר אשר שכטר
המזכירות הפדגוגית משרד החינוך
ילדוּת והמעשה החינוכי

ילדוּת והמעשה החינוכי

ד"ר נאוה דקל
המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין
שינוי ההכשרה להוראה

שינוי ההכשרה להוראה

ד"ר עינת גוברמן
המכללה האקדמית ע"ש דוד ילין, מכון מופ"ת
ד"ר יעל פישר
אחווה, המכללה האקדמית לחינוך
התנועה של הגוף כבסיס ללמידה בגיל הרך

התנועה של הגוף כבסיס ללמידה בגיל הרך

ד"ר אלה שובל ומיכל טל,
המכללה לחינוך גופני ולספורט ע"ש זינמן במכון וינגייט

על צוותי החשיבה

צוותי החשיבה הפועלים במכון מופ"ת מהווים במה המאפשרת לערוך דיון עמיתים בסוגיות שונות בתחום תהליך ההכשרה להוראה. מגוון הסוגיות, החשיבה המשותפת והנכונות לפעול לקידום נושאים הכרוכים בתהליך ההכשרה הם המאפיינים העיקריים בעבודתם של המשתתפים – מורי מורים ובעלי תפקידים במוסדות ובארגונים בעלי זיקה למערכת החינוך בישראל. הנושאים העומדים על הפרק במסגרת זו אינם כלולים בהכרח בתכנית המחייבת, אך הם חיוניים לתהליך ההכשרה בהווה ולעבודתם הצפויה של המתכשרים להוראה במערכת החינוך ובקהילה.

צוותי חשיבה שסיימו את פעילותם: